środa, 19 czerwca 2013

5. ,, Rozbierz się.. " + L.A.

Witajcie Kochani! :* Właśnie zostałam pierwszy raz nominowana i jestem w totalnym szoku, że tylko po czterech rozdziałach zostałam tak wyróżniona. Dziękuję Wam bardzo, jest to dla mnie ogromny zaszczyt. :) Cieszę się, że moje opowiadanie tak Wam się podoba i obiecuję Was nie zawieść kolejnymi rozdziałami. ;d

A teraz pytania:

kololowa98 :



1. Co zainspirowało cię do pisania własnego bloga ?
O założeniu bloga myślałam już wcześniej, ale dopiero inna blogerka namówiła mnie do jego powstania. Pozdrowienia dla S an i jeszcze raz bardzo Ci dziękuję. :* :)

2. Jest jakieś miejsce na świecie, które chcesz odwiedzić ? Jakie i wytłumacz dlaczego.
Grecja. ;D Zawsze podobała mi się Mitologia Grecka, a poza tym... Lubię oliwki. xD

3. Jakiej muzyki słuchasz ?
Wszystkiego po trochu. ;D Ale najczęściej rock i pop. :)
 
4. Książka czy film ? Dlaczego ?
W sumie ciężko się zdecydować. ;d Lubię to i to. :)

5. Gdzie można cię znaleźć w Internecie ? (fb, tt, tumblr, instagram itp.)
  Facebook. ;D

6. Ulubiona pora roku i dlaczego ?
Zdecydowanie lato! ;D Słońce, zero nauki + sexowni chłopcy. ;d My presious. xD

7. Jakie masz plany na przyszłość ?
Na razie planuję dostać się do dobrego liceum, a potem... Pewnie jakieś studia, coś. ;D 

8. Masz drugie imię ? Jakie ?
 Nie posiadam. xD

9. Z czego piszesz ? Laptop czy komputer, a może telefon lub tablet ?
Laptop. ;p

10. Co cenisz u drugiego człowieka ?

Przede wszystkim szczerość, zdolność zaufania, umiejętność przyznania się do błędu i poczucie humoru. :)

11. Morze czy góry ? Dlaczego.
Góry! ;D Dzięki mojemu tacie je pokochałam już jako mała dziewczynka. ;p Uwielbiam długie wędrówki i marzę o tym, żeby zdobyć najwyższe szczyty świata. xD

Pisarka ;d :


1. Co cie inspiruje.
No to jeśli chodzi o bloga to inspiruje mnie muzyka The Wanted :P A tak ogólnie to chyba nie ma takiej rzeczy.. xD

2. Czytasz mangi lub oglądasz anime? (oj jaka ja przewidywalna >.<)
 Czytam mangi, które pożyczam od koleżanki. :)

3. Poeta lub pisarz, który jest dla ciebie wzorem to...
Hmm, chyba nikt z w/w ;)

4. Ulubiony... kwiat ^w^
Storczyk ^^ 
  
5. Ulubiona książka.
Cała saga ,, Dary Anioła " : D 

6. Od kiedy zaczęłaś pisać?
Em, od kilku miesięcy, dokładnie nie pamiętam :P

7. Ile czasu dziennie poświęcasz na bloga?
To zależy ale mniej więcej tak z dwie godziny xD

8. Wolisz prozę czy poezję?
Proza ;P

9. Masz zwierzaka?
 Tak, kotka :)

10. Książka, do której lubisz powracać.
Miasto kości :)

11. Czy aby osiągnąć to co pragniesz jesteś gotowa zrobić wszystko? (ależ powaga *o*)
Chyba tak :)


S an:

1.Największe marzenie, którym chcecie się podzielić?
Hmm, mam dużo marzeń ale takim największym to zdobyć Mount Everest xD

2.Co cenisz w życiu?
Szczerość, zdolność zaufania i poczucie humoru :D

3.Wolałabyś być sama, ale za to nieprzyzwoicie bogata czy biedna jak mysz, ale mając kogoś
przy sobie?
Zdecydowanie biedna i mieć kogoś przy sobie. : )

4.Jedno słowo najtrafniej opisujące Ciebie?
Zwariowana optymistka :P

5.Czego najbardziej boisz się w swoim życiu?
Pająków.. Uhuhuhuhu O.o I samotności ;C

6.W jaką postać z bajki, filmu bądź książki chciałabyś przemienić się chociaż na jeden dzień i dlaczego?
O Boże ! Chyba w Mulan, ponieważ była niesamowicie odważna aby iść na wojnę i ratować ojca. Hmm, gdyby w Polsce by tak było można, zrobiłabym to samo. <33

7.Wschód czy zachód słońca ?
Zachód ^^

8.Jak radzisz sobie ze stresem ?
Kładę się na łóżko i słucham muzyki na słuchawkach *.*

9.Jesteś przesądna ?
Nie.

10.Czego najbardziej brzydzisz się u drugiego człowieka?
Brzydkich stóp i tłustych włosów. Fuu !

11.Najbliższe 2 cele, które chcesz wykonać w przeciągu najbliższych 5 lat?
Dostać się do wybranego liceum a potem iść na wymarzone studia. : )

No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi są sensowne :) Okey, zgodnie z zasadami teraz ja muszę kogoś nominować więc:
*Ka_ren
*strange sykes
*Jestę Sufitę.
*Alejandra Shadowhunters
*Jayla
*Angela Destino
*Smile. 
*Sierr
*Ronnie 
*Nika_TW 

Dobra a teraz pytania:
1. Od kiedy prowadzisz bloga ?
2. Camping czy namiot ?
3. Masz rodzeństwo ?
4. Ulubiony członek TW ?
5. Ulubiona postać z bajki ?
6. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości ?
7. Ulubiona piosenkarka ?
8. Książka czy film ? Dlaczego ?
9. Wolałabyś mieszkać na wsi czy w mieście ? Dlaczego ? xD 
10. Ulubiony aktor ?

Ufff, nareszcie się z tym uporałam :) No to teraz rozdział, trochę krótki ale obiecuję, że następny będzie dłuższy < 333
 ________________________________________________________

                           
Po toaście nadszedł czas na tańce. O mój Boże, dobrze, że nikt nie widział mojego densu. Masakra jakaś. Oczywiście na początek zatańczyłam z Nathanem ale szybko zmienił go Jay. Potem nadszedł czas na Sive i Toma. Jedynie Max siedział na sofie i pił piwo. Gdy chłopcy zaczęli tańczyć w kółku ze sobą (mega śmiesznie musi to wyglądać XD ), usiadłam obok Łysego.
- Dziękuje za tę mowę. Była przepiękna, na tyle, że nagrałam ją sobie na telefon. – powiedziałam, czerwieniąc się.
Chłopak zerknął na mnie i zaśmiał się cicho.
- Drobiazg.
- Wcale nie. – zaprzeczyłam mrużąc oczy, poczym nachyliłam się i cmoknęłam go w polik.
George spojrzał na mnie zszokowany i podał mi kieliszek z winem. Wino-moja ambrozja. Napój Bogów. Mmmmm.
- To co, może gra w butelkę ? – zaproponował Tom.
W sumie nie miałam nic przeciwko. Usiedliśmy wszyscy na podłodze, gdzie Siva pierwszy zakręcił pustą butelką po piwie. Wybór padł na Jay’a.
- Prawda czy wyzwanie ?
- Prawda.
- Mięczak. – odezwał się Nathan i dostał w łeb od Toma. – Za co ?!
- Za to, że żyjesz. – zaśmiał się i ,, potargał ‘’ włosy młodemu.
- No więc.. Gdybyś miał się przespać z jakąś gwiazdą, kogo byś wybrał ?
- George Clonney ! – krzyknął Max i wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
- Pojebało Cię chyba. – Jay spojrzał na niego jak na idiotę. – Nie wiem, ale chyba Megan Fox.
- Grrrrr, ta to musi być dobra w…
- Młody, do takich rzeczy trzeba dorosnąć. – skwitował Jay i zakręcił butelkę. Wypadło na Sivę.
- Wyzwanie.
- Ymmm.. Rozbierz się i zatańcz Gangnam Style.
Mulat przejechał sobie dłonią po twarzy i pokręcił głową.
- Nie.
- No dajesz, Siva ! Takie są przepisy.
Kaneswaran przejechał po nas wzrokiem, poczym wstał, rozebrał się i zatańczył do piosenki. Na początku odrywałam o tego wzrok ale potem (dzięki Tomowi :P), byłam skazana na oglądanie przedstawienia. Boże, never ! Kiedy utwór się skończył, mulat ubrał się i usiadł. Zakręcił butelką i wypadło na mnie.
- Wyzwanie.
- Uuuuuuu..
- Cicho ! Hmm.. Dobra w takim razie.. Musisz pocałować.. – i w tym momencie rozległ się dzwonek do drzwi. – Tego kto puka.
Cwaniak ! Dobra. Dobra. Mam nadzieję, że to nie jakiś koleś po 50-tce. Dopiłam piwo i poszłam otworzyć drzwi. No i szok !
- Przyjechałem, bo chciałem sprawdzić co u ciebie, nie odbierasz więc pomyślałem.. Sydney ? – Ryan wszedł do środka i zmierzył mnie. – Jesteś pijana ?
- Nie. Nie. – spojrzałam na Sive, błagalnym wzrokiem. Na szczęście Kaneswaran zrozumiał mnie i machnął na moje zadanie ręką. Uśmiechnęłam się i wróciłam spojrzeniem do Ryana. – Która godzina ?
- Prawie 24.
- Oł, dobra. Dziękuję wam kochani ale na mnie już czas. – wzięłam torebkę i pożegnałam każdego z osobna. – Do kiedyś tam. – zaśmiałam się i wyszłam z przyjacielem.
- Mili ci twoi znajomi.. To znaczy, nie znam ich ale wydają się być mili.
- Bo są. Spokojnie, jeszcze zdążysz ich polubić.
Do domu zaszliśmy gdzieś o 00.30. Od razu uciekłam do łazienki i po ogarnięciu się, poszłam spać.

  No więc mam nadzieję, że S an nie zabijesz mnie za tak krótki rozdział ale nie miałam pomysłu. Następny będzie ciekawszy i dłuższy. Na pewno < 33 Także miłego czytania i dziękuje za komentarze :)

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. :*
    Rozdział świetny, szkoda, że taki krótki. :C
    Weny Kochana i czekam na nexta. ;)
    Do następnego! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kruciutki ,ale za to bardzo fajny ten twój rozdzialik ;)
    Oooo jaka zacna imprezka!
    Hahha Max mnie rozwalił i Seev jakie wyzwanie no chciałabym to zobaczyć ;)
    "Pocałować tego kto puka" tu Ryan!
    Super i bardzo dziękuje za nominejszyn ;*
    Weny i do nn!

    OdpowiedzUsuń
  3. no dooobra nie zabije ale mam nadzieje ze doczekam się dlugieeego mega rozdzialu ;D
    a co do tego - hah, z bananem na twarzy czytałam ;) ajjj chłopaki rozrabiaki . i ten Ryan asz kurczaki w takim momencie ! ;D

    no nic. czekam na nexta Ryboooo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ile nominacji :) pozazdrościć : D w tym jedna moja :)
    jak widzisz, wiemy co dobre skąd de nominacje :)

    rozdzialik bardzo fajny i krótki, no ale te nominacje zajęły ci dużo czasu więc wybaczam ci :*

    do następnego :*

    http://alltimethewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń